Berita bergambar

Sunday, April 19, 2009

Alhamdulillah dengan digagahkan semangat saya dengan ditemani anakanda Hafiz dapat melawat pameran buku antarabangsa pada 17hb April 09 yang diadakan di PWTC. Lorong jalan di antara kedai buku terlalu sempit, silap-silap bergesel bahu kerana ramainya pengunjung. Keadaan ini sudah pasti kuang menyenangkan. Diharap pihak penganjur pada masa hadapan dapat mengadakannya ditempat yang lebih luas lagi. Selain daripada itu disediakan peta setiap kedai buku bagi memudahkan pengunjung terus pergi ke kedai buku yang terpilih sahaja supaya menjimatkan masa. Kepada pemilik-pemilik kedai buku kemudahan kaunter bayaran perlu diperbanyakkan agar masa tidak terbuang kerana lineup urusan pembayaran. Saya sempat berkunjung ke beberapa buah kedai buku sahaja disebabkan masa banyak terbuang kerana berhimpit-himpit .

Sempat melawat ke kedai buku Jabatan Mufti Kerajaan Negara Brunei Darussalam. Dalam gambar, saya dan Awang Hj Yakob, Ketua Pegawai Perhubungan Awam.

Singgah di kedai PTS dan sempat bergambar bersama-sama dengan penulis Dr. Danial zainal Abidin.

Gambar di bawah, gambar kenangan dengan Doktor Farid Mohd Shahrudin dan sdra Azril Mohd Amin sebelah kiri saya dan sdra. Afham sebelah kanan saya ketika mereka bersilaturrahim ke rumah saya bulan Mac 09.


Sesi perbincangan pengunjong dengan penulis terkenal tanahair. Di antara mereka ialah saudara Abdul Kadir Yasin

0 Komen: